مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 12:482022-11-14اقتصادي

فارس من| خبر خوب برای کشاورزان بوشهری/ عوارض صادرات گوجه فرنگی بازنگری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، کشت گوجه فرنگی در استان بوشهر یکی از فراوان ترین سبدهای زراعی و کشاورزی را در بَر دارد؛ مقصد گوجه فرنگی های این استان صادرات و واردات می باشد که صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس سهم مهمی از خواستار پیگیری این مهم شدند.

  سیدعبدالحسین موسوی فرد سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: گوجه فرنگی از محصولات مهم کشاورزان بوشهری است.

  سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ادامه داد: نگاه وزارت جهاد و کشاورزی به بازار محصولات کشاورزی از جمله گوجه فرنگی نگاه ملی است.

  وی با تشریح این نگاه افزود: یعنی اینکه علاوه بر صادرات، حفظ و تعادل همچنین تنظیم بازار داخلی از موضوعات مهمی است که لحاظ می شود.

  موسوی فرد با بیان کاهش تولید گوجه فرنگی در پاییز سال جاری اظهار کرد: در سه ماهه پاییز امسال تولید گوجه فرنگی کمتر از نیاز بازار داخلی بوده است.

  این مقام مسؤول در خصوص هدف افزایش عوارض صادرات عنوان کرد: عوارض صادراتی با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از کاهش عرضه در بازار کشور صورت گرفته است.

  سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: اوایل زمستان و در دی ماه با افزایش تولید گوجه فرنگی خارج از فصل ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| خبر خوب برای کشاورزان بوشهری/ عوارض صادرات گوجه فرنگی بازنگری می شود

فارس من| خبر خوب برای کشاورزان بوشهری/ عوارض صادرات گوجه فرنگی بازنگری می شود